Πρόσθεσε στο γιαούρτι σούπερ γεύση χωρίς θερμίδες!

6-08 2013

Πρόσθεσε στο γιαούρτι σούπερ γεύση χωρίς θερμίδες!

Υγεία

giaourti-thermides-orig

Το γιαούρτι είναι εξαιρετική πηγή θρεπτικών στοιχείων και με λίγη φαντασία μπορεί να γίνει το πιο απολαυστικό σνακ. Κάνε τους δικούς σου συνδυασμούς για extra γεύση, χωρίς περιττές θερμίδες!
Όμως, κάποια είδη, ειδικά όσα περιέχουν φρούτα, μπορεί να κρύβουν ένα όχι και τόσο ωφέλιμο μυστικό: τη ζάχαρη – συχνά έως και 30 γραμμ. σε ένα μόνο κεσεδάκι (περισσότερη απ’ όση βρίσκεται σε μία μέση σοκολάτα). Μια γευστική λύση είναι να δημιουργήσεις τα δικά σου μείγματα.

Η Αμαλία Γιωτοπούλου, κλινική διαιτολόγος- διατροφολόγος, συστήνει να ξεκινήσεις με σκέτο ημιάπαχο ή άπαχο γιαούρτι (το στραγγιστό είναι εκ φύσεως πιο υψηλό σε πρωτεΐνες και πιο χαμηλό σε σάκχαρα) και στη συνέχεια να προσθέσεις μια από αυτές τις γρήγορες και απλές γαρνιτούρες.

 

Βάλε μαρμελάδα Πρόσθεσε 2 κ.γ. από την αγαπημένη σου, φυσική μαρμελάδα φρούτων ή κομπόστα για να έχεις τη γλυκιά, φρουτώδη γεύση που θέλεις με λιγότερο από το ένα τρίτο της ζάχαρης.

Πανδαισία μυρωδικών Ανακάτεψε 1/2 φλιτζάνι ψιλοκομμένα φρέσκα φρούτα και 1 κ.γ. ψιλοκομμένα φρέσκα μυρωδικά. Μπορείς να δοκιμάσεις τρεις αρμονικούς και υγιεινούς συνδυασμούς: ροδάκινα και βασιλικός, φράουλες και μέντα, πορτοκάλι και κανέλα.

Χόρτασε απολαυστικά Πρόσθεσε στο γιαούρτι σου μία μεγάλη κουταλιά βρόμη, μία κουταλιά τριμμένα καρύδια και ένα κουταλάκι μέλι. Θα έχεις τέλεια γεύση και σίγουρα θα αργήσεις να ξαναπεινάσεις.

Σοκολατένια γεύση Τρίψε δύο κομματάκια μαύρη σοκολάτα ή κουβερτούρα και πρόσθεσε τα στο γιαούρτι. Είναι το ιδανικό απογευματινό σνακ.  

VN:F [1.9.22_1171]
Υπέρ 0
Κατά 0