9 εύκολα τρικ δίαιτας για να αποκτήσεις τέλειο σώμα το 2014!

26-01 2014

9 εύκολα τρικ δίαιτας για να αποκτήσεις τέλειο σώμα το 2014!

Γυναίκα

 

  • Λιγότερο fast food. Έχε μαζί σου φρούτα και ξηρούς καρπούς για να σε κρατάνε χορτάτη μέχρι να φτάσεις σπίτι ή στη δουλειά. Αν δε μπορείς να αντισταθείς, διάλεξε γεύματα με χαμηλές θερμίδες και να συμπεριλαμβάνεις σε αυτά σαλάτα (προσοχή στο dressing).
  • Υγιεινά snacks. Αντί να ενδώσεις σε πατατάκια & μπισκότα, δοκίμασε ξηρούς καρπούς ή γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά στο καθημερινό τσιμπολόγημα. Προτίμησε φρούτα εποχής, ή κράκερ με τυρί χαμηλών λιπαρών. Θυμήσου: Να τρως μόνο όταν πεινάς και 1 μερίδα τη φορά.
  • Λιγότερο φαγητό απ’ έξω. Προγραμμάτισε τα γεύματά σου, για να αποφύγεις το delivery όταν γυρνάς στο σπίτι. Μαγείρεψε περισσότερη ποσότητα για απόθεμα, ιδανικό όταν δεν έχεις χρόνο. Εύκολα πρωινά όπως φρούτα με βρώμη, μπορούν να αντικαταστήσουν το δείπνο.
  • Όχι στο τσιμπολόγημα. Φάε όταν πραγματικά πεινάς. Όταν νιώσεις ικανοποιημένη-αλλά όχι τελείως χορτάτη- σταμάτα, ακόμα κι αν υπάρχει ακόμα φαγητό στο πιάτο. Μην τρως μπροστά στην τηλεόραση ή το PC, γιατί είναι δύσκολο να παρακολουθήσεις πόσο ακριβώς τρως.
  • Λιγότερη Ζάχαρη. Σκέψου ότι πίνοντας 1 λιγότερο αναψυκτικό την ημέρα, γλυτώνεις 8 κουταλάκια ζάχαρη. Αντικατάστησέ τα με τα αντίστοιχα light, με νερό ή τσάι χωρίς ζάχαρη. Και φρόντισε να αγοράζεις δημητριακά χωρίς ζάχαρη.
VN:F [1.9.22_1171]
Υπέρ 0
Κατά 0